Oj glömde en del-

Fredagen den 25 juli.

Även denna kväll så smsade killen ifrån posten mig, en hel del, och jag svarade ju så klart han var ju riktigt intressant, och han skickade massa söta snälla mess och frågade tillslut  om jag inte ville komma och hälsa på i Linköping och det sa jag att jag jätte gärna ville göra, och han fortsatte att skicka massa gulliga sms, dum ja känner mig som skulle koppla bort mig från mobil och allt denna helg egentligen och bara njuta och ha kul ihop med Otto men det var inte så lätt att släppa ifrån sig telen.

Efetr en stund så får jag ännu mera sms, och då visar det sig att killen ifrån Posten jätte gärna ville att ja skulle komma upp, inget va ju lika vackert som ja, MEN det fanns ett problem, och det var att han bodde ihop med en tjejkompis som han skrev och hon ville inte ha dit massa människor förrens hon hade flyttat därifrån sa han, och ja blev ju självklart undrandes, jovisst bo ihop med en tjej/kille kan man göra men då ska man ju inte behöva fråga om lov??

Så jag frågade honom gång på gång om de inte var tillsammans och hade ett förhållande, men så var det ju inte enligt honom, utan de bodde ihop för de var så bra kompisar påstod han ok, då förstår jagsa jag, och dum som jag var så gick jag på den niten...jävla idiot eller vad säger man??


Men han va ju ändå så jävla gullig och snäll och jag föll mer och mer för honom, så vi bestämde att när ja va tillbaka till jobbet i jkpg i veckan så skulle han komma förbi med lastbilen och säga hej...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0