ny vecka o ny saker o berätta

Måndagen den 14e juli.

Ida skulle ja jobba kväll och jag skulle börja på en ny avdelning som heter plocket.. Ingen rolig av delning direkt, åka runt o plocka ihop massa pall med små saker.. nej tack de ville ja egentligen inte men som tur va fick man göra det i sin egna lilla takt och ja hade ju en handledare som skulle hjälpa mig o lära mig hur man skulle göra... hade as trevligt ihop med min handledare..  och de va ett ganska krångligt system att få in i skallen men det funkade riktigt fint till slut:D

Kvällen gick fort och otto hämtade mig denna kväll 00 och sov över o så låg vi o pratade o kolla film sedan somna vi som två slagna hjältar...

Tisdagen den 15:e juli

Iom att det hade gått så bra dagen innan för mig att lära in mig det nya systemet så tyckte min handledare att ja kunde få testa på o åka själv med min truck och plocka, i min egna takt och ropa på henne om ja behövde hjälp..

Shit ja blev osäker nu på om ja skulle klara mig, menn äscch ja reder mig alltid själv tillslut tänkte jag och började med att sätta igång systemet i headsetet sedan så va de o hämta en pall och sedan börja plocka.,.

DE gick granska bra fick ropa på min handledare ngr gggr denna kväll när ja blev osäker men ja lyckades riktigt bra.. när ja kom hem denna kväll så kollade ja lite film sedan somnade ja som en stock och vaknade inte förrens kl 12 dagen därpå

Onsdagen den 16e juli

Denna dag gick jätte fort när man kom till jobbet, åka runt o samlade massa pall och plockade massa varor på som skulle inte till elgiganten som skulle ha massa rea:D

Fick lära mig hur man byter batteri på en plock truck denna dag de va riktigt roligt, hade öven börjat att lägga min mobil i trucken och åka runt och lyssna en massahårdrock  hehe ja trivs.. ja älskar musik ja klarar mig inte utan det.

När ja kom hem va de sängen som gällde igen men det var mycke svårare att somna in denna kväll..


Torsdagen den 17e juli

Idag så fick ja veta att min mor o far hade bestämt sig för att de skulle åka till mormor på fredagen.. fan avd hutt tänkte ja.. Jag bli ensam hemma,, i helgen då:d jippii:d

gick långsamt på jobbet ja hade många rader och plocka på varje pall så de va riktigt as tråkigt men men det fick gå det också...


fredagen den 18 ejuli

Mamma o pappa åkte iväg till mormor tillsammans med mina småsystrar lisa o jossan, fan vad gott nu va ja av med dem för ett par dagar o kan få ha huset för mig själv o lite lugn o ro jippie..

Bar av i tid till jobbet, men denna dag så va ja inte som ja skulle ja hade jätte konsti värkmi min mage, så ja slutade tidigare denna dag och gick hem pga sjukdom.... kom hem o mådde as illa o fick upp dagens mat , de e inte alls ngn rolig känsla om säger så.


Lördagen den 19e juli.

Skulle försöka städa lite o sånt denna dag hade ja fått för mig,  o visst fine de lyckades ja med också och sedan när ja va klar så hälsade ja på min kära storasyster en runda, och även drog ja upp till bolaget och handdlade hem mig ltie vin att dricka när ja skulle njuta av värmen som va ute:D

När ja kom hem från systemet så ringde otto o frågade om ja hade lust att följa med på bio sedan på söndagen o kolla på hancock och ja tackade ju självklart ja för den filmen´hade ja ju velat se sedan den kom ut på bio, och nu hade ja ngt att längt efter med iom att de e alltid rolit att umgås med otto ialla väder...

han är ju min bästa vän-.

Under kvällen så kollade ja på ngt filmer som gick på tv, sedan så spelade ja lte xbox 360 som ja hade fått låna av otto hehe men de va inte hans utan de va hans kompis robin xbox men men va så gulligt att ja fick låna de iaf...

Somnade tidigtd denna kväll


Söndagen den 20e juli började jätte bra , ja gick ut o la mig o njöt i solen men mådde inte allt för bra hade mycke feber men ja kan ändå inte låta bli att gå ut och lägg mig och njuta av de fina vädret..

SÅ de fick ju bli att ja la mig o solade som sagt jag låg i många timmar o solade, ja ända tills dess att det var dags för mig att ja skulle gå in o fixa iordning mig för att ja skulle ju som sagt på bio med otto, tog bussen in till stan sedan mötte otto upp mig och så gick vi in och hämtade ut biljetterna, de visade sig att han hade redan betalt för dem.. hmm tänkte ja ha han betalt min biljett med... suck aja låt gå för denna gången tänkte ja med...

hade dock fått en konstigt sms av en kille innan bion denna dag. stod hej där .. ville bara säga att du är den vackraste kvinnan ja sett.. / en hemlig beundrare... så ja messade tillbaka och frågade ut vem de var men fick inet riktigt svar o ´han smsade o höll på så till slut så kollade ja upp vem nret till hörde  och då stod det anders bosson linköping... ok tänkte ja  en kille i linköping ha fått mitt nr, men hur fan då??

Jag hade ju liksom inte gett honom nret.. Men sedan slog de mig i tanken att de kanske var Martin som hade gett ut mitt nr till ngn kille i linkan, så ja smsade martin och frågade om han hade gett ut mitt nr, men han svor ju på att han inte hade gjort det, sedan messa den där killen igen o påstod tt vi hade träffats, på krogen , men nej där hade ja träffat honom, ja kommer liksom alltid ihåg om ja hade träffat ngn person eller så ja smsade i fulla muggar för att få veta vem denna kille var...

Sedan frågade han via sms vad ja skulle göra under kvällen o då skrev ja ju att ja ska på bio nu med min kompis otto och kolla hancock...  sedan fick ja inget svar,,

Hancock va jätte bra , otto o ja njöt riktigt av filmen, när filmen va slut så åkte ja o Otto hem till mig för at dricka lite tee,,, men helt plötsligt för ja ett sms från josef där de stog, vad gör otto hos dig, fan va ja kände mig olustig i kroppen då...

Va fan spionerar han på mig ,, ja blev iaf as rädd sedan började han tracka via sms så ja bad otto åka hem o när otto hade åkt som kom ju josef direkt.. visade sig att han hade cirkulerat tanför mitt hus med sin jävla bil..snacka om att ja va irriterad så ja skällde ut honom efter noter....

Sedan bad ja honom dra och låta mig vara ensam..¨
¨
Efter en stund så fick ja ett sms från Martin som fråagde om hancock va bra... Jag reagerade ju direkt för ja hade ju inte talat om för martin att ja skulle gp på bio utan för den där idioten som höll på smsa mig, men där fick ju fram svaret.. de kände varandra, det var martin som hade gett ut mitt nr..

Men ja luskade reda på sedan. att han som hade smsat mig va ju den där snygga linköpingschauffören från posten som jaa hade pratat lite med en gång.. shit han som man kollade i ögonen o de kändes olust i hela kroppen på en gång...

Fan va ja rodna när ja fick veta att det var han som smsade mig..

GIck o la mig i en hyffsad tid denna kväll eftersom ja inte alls mådde bra..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0