Oj nu var det länge sedan!

Nu har jag inte skrivit på hur länge som helst här, jag vet ju att jag sa at ja skulle ägna mig åt o försöka förnya bloggen lite men ja la det åt sidan har haft mycket annat att göra...

Men jag ska fortsätta att berätta om vad som skett fram t feb månad i år, tror inte allt kommer komma med med det mesta..


Måndagen den 7e juli,

Denna dag så vaknade ja jätte tidigt, inte riktigt kunna sova så där jätte bra heller, tror de berodde på att det var så varmt som det var ute med..

Började jobba denna dag kl 06 , va inga problem alls och jag körde storkläm igen, efter  truckolyckan som skedde så kände ja att ja ville göra ngt annat och så fick de bli, under helgen som gåt hade ja även fått veta att min bäste väns ottos kusin arvid hade gått bott i en bilolycka och det  var många som var otroligt ledsna och de gjorde så ont i mig att Otto skulle förlora en tll familje medlem, först hans bror 06 sedan han farfar 07 sedan hans mormor 08 sedan lilla arvid som inte alls va gammal 08 .. va bara 18 bast killen..

Allt detta snurrade runt i mitt huvud som hade hänt så ja klarade inte av att köra storkläm, så ja gick till avdelningschefen coung och frågade om ja kunde få görna ngt för hand ist för ja klarade inte av att köra truck när ja inte var koncentrerad, det var mycke som kunde gå fel då..

Så coung va jätte snäll han lät mig jobba på golvet , lasta ur container, och snacka om kul, ja fick tom med beröm första dagen de gick som smort och jätte fort och plocka ihop pallar för mig, och de va inte lätt heller visa saker va s tunga men ja klarade det as fint:D
Mogge kom o sa till mig att de va de snabbaste ja ha sett ngn person ngnsin plocka ihop en pall med tunga microvågsugnar.. hehe

denna dag gick fort på jobbet, när ja kom hem va de sola o umgås med mor far som gällde sedsan gick ja o la mig tidigt denna kväll ja va ju så trött

Tisdagen den 8e juli

Även denna dag så valde ja att jobba på golvnivå, men "mina" kära jobba kompisar såg att ja plockade snabbt o lätt så började de att sega sig och plocka ihop jätte lite pall, vllket irriterade mig as mycket, ja fick göra allt, de stod bara o glodde på.... Jävla Ut.län....

DE trodde de kunde koppla av bara för att ja gjorde så måna pall så snabbt fan va sur ja va denna da när ja kom hem från jobbet, mamma o pappa tyckte ja skulle säga ifrån, men tror verkligen mina föräldrar att de skulle lyssna på en svensk kvinna??

Onsdagen 9:juli

va lite innan kl sex på jobbet denna dag började dagen med en kopp kaffe för att försöka lugna ned mina tankar från dagen innan och min irritation över mina kära medarbetare... lyckades  för stunden iaf..

Det kom en stor container med massa dammsugare som vi skulle tömma denna dag ...
Började som vanligt, slänge ned  3 pallar på golvet som ja sprang mellan o la dammsugare på, fram o tillbaka fram o tillbaka ... mogge stod bara o tittade på mig o log när ja sprang där,, o skitig blev ja som fan. ja va svart över hela kroppen  hehe armarn ansikte ja de som syntes hehe...

De slöade sig som fan denna dag med de jävla idioterna.. ja blev as toki o tog riktigt illa upp, så ja pratade med mogge innan ja gick hem och berättade hur ja kände det, och mogeg sa att han skulle prata med dem igen, för han hade redan pratat med dem dagen innan , för då hade han lagt märkte till hur illa de behandlade mig genom att slöa sig som idioter.

denna dag så kröp ja ned i sängen o  spenderade de återstående av dagen..

torsdagen den 10:e juli.

DEnna dag var mindre kul, de gick o försökte flirta o ha sig som fan med mig när vi plokade, riktigt ville de smörja in sig hos mig, men de lyckades de fan inte med,...

Men vi slog record bästa ngnsin på o tömma container denna dag:d den va klar innan lunch... vi fick gå hem tidigar emed tack vare det:D hihiXD .. solade hela dagen tills de va dags för sängen min hehe

Fredagen den 11:e juli

Började dagen på jobbet med en riktig kall o go coca cola Me LOVES!! hehe

sedan var det samma gamla vanliga som gällde, att plcoka ur container och ida så hjälpe de jätte gärna till, de visadde sig att de jävla idioterna hade fått utskällning av mogge hehe och när ja tänker id apå vad han hade sagt till dem så får det mig att rodna än:P

dagen gick fort o denna dag va de halvdag bara med så när ja kom hem skulle ja packa min väska sedan åka ned t skåne och så blev det... det blev en mycke händelserik o rolig helg nere i tyringe,... hade as kul ihop med bengan o veronica o tim o jönsson o emma o alla.. man vet verkligen vilka som e ens rätta vänner när man umgås med dem:D

Tyvärr så gick denna helg för fort  och det var snart vardag igen,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0