Söndag och är otroligt trött.

Idag är jag jätte sliten och otroligt trött, jag är så less på att behöva ha de så här med min mage, jag orkar inte mycket mer snart, vill slippa alla mina magsår och bara kunna få bra och njuta av livet ist för att springa mellan tv rummet eller sovrummet och toaletten för att kräkas, det är inte alls kul jag hatar verkligen att spy..
Emil är ute och kör på high school musical, och det är så otroligt tomt utan min prins, jag vet inte vad jag skulle göra utan honom, det är underbart att du är som du är och finns där och ställer upp för mig. Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Längtar så otroligt mycket tills natten till lördag då du hämtar mig igen och jag får krama dig och pussa dig, <3 me loves.
DU ÄR SÅ FIN!!
Hmm kanske dags att sova en stund så man får någon ny ork i kroppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0