Trött

Idag blev de mycket mysig dag, fast jag mådde inte alls bra när jag vaknade, somnade kl 05 natten tills igår och vaknade kl halv tio och mådde skit, va så trött så ja visste inte vart ja skulle ta vägen, så ja gick upp och tog en alvedon iom att ja hade så otroligt ont i magen, sedan gick jag och la mig igen.

Somnade om och vaknade kl 11:30 och bestämde mig för att gå upp iom att min storebror Ola och hans fru Anna skulle komma runt kl 13.. Det gjorde de med, va så kul att se dem, va så länge sedan eller ja 2 månader sedan, men ja kände att jag saknade dem mycket så ja ha tjöttat på dem att de måste komma snart.

Sedan vid fyra så kom min bror Krister och hans familj så vi spelade lite skip bo och satt och pratade, sedan runt kl 18 så begav sig mor och jag upp till a6 , jag hade frisör tod vid kl 19:00. Håret blev kortare:) OchOtroligt bra, har riktiga lockar över hela skallen. Och mina egna..

Snart hämtar emil mig ska  bli så mysigt att få krama om honom o ge honom en puss... läääääääääängttarrrrrrrrrrrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0