Hemma

I torsdags så bestämde jag mig otroligt snabbt att jag skulle åka hem till Jönköping, eftersom Emil är ute och kör denna helg med high school musical, och jag kände att jag saknade mina syskon så ville jag åka hem ist.
SÅ i torsdags stressade man runt som en idiot, med duschning,packning och göra sig iordning,hade ju bara tre timmar på mig tills det att jag hade bestämt mig att jag skulle åka tills tåget gick.
Tåg resan gick bra, men jag blev otroligt utmattad och trött, inte alls roligt att gå mellan tågen och känna att man redan saknade sin prins så mycket som ja gör och åka ifrån honom. När ja kom hem tog jag det lugnt bara tillsammans med mamma och pappa.
Krister kom förbi en sväng snacka om att jag blev glad för att få krama om bror min.
Igår så va de en lång dag känns de som. vaknade, kollade tv, och kände mig mer än trött, men ändå, vissa säger ju att sova på nätterna och vara vaken på dagen, men de är inte alls lätt när man är sjuk.
Iaf mamma och jag bestämde oss för att  kolla på kläder eller snarare ja byxor till mig, jag hittade inte ett enda par, allt var för stort. kunde inte ens ha vanlig strl 34 för att jag är för mager, det suger verkligen, ja vill ha tillbaka mina former, inte alls kul att vara sjuk.......
Ni tjejer som är i tonåren, tänk er för innan ni börjar tänka på att ni vill vara smala, det är bättre att ha lite hull man kan ta av om man blir sjuk , nej ja ha inte anorexia, ja ha en magsjukdom som heter ibs, och ett stort magsår i anslutning till tarmen så ingen mat vill passera utan den kommer upp igen.
Och på vätska och skorpor så går man direkt inte upp i vikt.
SÅ igår köpte ja 3 sjalar ist, jätte fina sjalar, och sedan tog vi det lugnt igen, kollade lite tv, jag och lilla syster spelade lite skipbo, sedan kom hennes basse och de gick hem till honom och kollade film och åt godis och sov där.
Krister och hugo var förbi en sväng med igår kväll och hugo hade som vanligt med sitt nitendo ds  och när han sitter och spelar så pratar han i ett stopp så krister bad hugo att vara tyst och när inte hugo var tyst så frågade krister honom har du mundiarré? Och då svarade hugo: är du anvundsjuk.
Krister tappade hakan, jag mamma och pappa skrattade åt det.
Hade tänkt kolla på helter skelter som handlar om manson morden på 60 talet, men ja kände mig för trött så ja kollade på disney ist sedan somna jag.
Idag kommer kicki och jesper..
Jag saknar Emil, finns inga ord för hur tom ja känner mig utan honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0