Förlåt!

Vet att jag är urusel på det här med att blogga, men  jag lovar att ja ska bli bättre:) Sitter här på sängkanten i emils och mitt lilla torp, på tv 3 i bakgrunden är det nanny det var länge sedan man orkade se ett helt avsnitt..*s* sovit skönt inatt men det är ändå jobbigt, det är något i kroppen som inte står rätt till, som ni vet så har jag min otroligt jobbiga mage, men idag är jag alldeles matt o skallen värker både jobbig allergi och feber.
Det är inte alls någon rolig blandning.. Men man får ta det va de är för.. Jag klarar allt.
Min älskling är i Norge nu, i steijkner, han har kört upp massa scen byggare som ska bygga där uppe till någon festival.
Ikväll flyger han hem, det ska bli så skönt att få krama om honom.. Aja skriver mer senare, frukost nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0