Lördag:)

Underbart att vakna kl 07 på morgonen när man somnade kl 02, och dessutom vakna pigg som en lärka.

Man får väl helt enkelt anse att det är ett bra tecken iaf, eller???!

JAg gick iaf upp och gjorde frukost till Emil på sängen, det blev, yoghurt med start, jordgubb,hallon och banan. En rostad macka med kalkon ,ost o gurka, en kop tee och ett kokt ägg och juice. Han tyckte det var så gott så.

Idag så blir det lite på schemat, ska iaf fira emils kusin sara ikväll. hon ha nyligen fyllt 30 så de ska bli riktigt trevligt.

Jag längtar till Onsdag:) Det bär hem till Jkpg, längtar så mycket efter min familj nu, så de kommer bli så mysigt. Sedan på torsda så åker jag, mamma och emil till mormor över dagen, hon ligger på sjukhuset stackren ha opererat sin höft.

Aja uppdatering mer sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0