Söndag

Förkyld och jävlig, är helt trött, gör ont i halsen och mina öron, det är inte alls kul att springa på toa och kräkas om man behöver, gör as ont, förkylningen har satt sig i längdryggen på mig också som den brukar göra inte alls kul....man känner sig som en jävla invalid när man inte mår bra till 20% ens..

Igår så va Emil, Strömberg mfl och åkte skidor i kungsberg, och jag låg här i sängen och läste en bok och mös framför brasan,sedan så städade jag och plockade ihop den hängda tvätten, sedan kom Birgitta och hon va väldigt gullig och hjälpte mig att städa,<3

På kvällen så åkte vi ett gäng på 10 pers in för att bowla till Gävle, jovisst det var jätte kul, men mindre roligt att det kändes i mina sår så fort man kastade iväg bowlingklotet så ja tappade ganska snabbt lusten till att bowla.

Efter bowlingen gick vi till Interpool för att de skulle äta och vi skulle spela biljard, kände mig som en torr jävla handske.. Inte alls kul att sitta och titta på när alla andra äter gott och dricker gott. Det känns i hjärtat. Det känns riktigt skit i hjärtat om man säger så, tror inte att det är många som hade stått ut så här länge med mitt problem med magen som jag har gjort.

Ikväll blir de mys med en film


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0