Tisdag

Inatt var det jätte jobbigt, kändes som att de rann blod längs hela matstrupen och upp, men de va nog bara vanlig magsyra med blod i, skiten gjorde så att jag frös som en galning iaf, så jag satt upp och eldade för att kunna få bli lite varm. Hatar när det ska vara så här, Önskar att de kunde vara över, finns så mycket som jag är sugen på och vill äta men inte kan pga min dumma mage.
Varför ska man behöva ha det så här? Jag vill inte.
Emil ligger på soffan här och har själv ont i magen, verkar som att de e lite magknip samtidigt som att han inte är utvilad efter jobbet.
Längtar tills allt är klart i torpet så man bara kan få andas ut och mysa.
Jag ser fram emot helgen, få träffa lite av alla vänner här uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0