Det var ett tag sedan!

Nu har jag inte skrivit på väldigt länge, jag  vet att jag är dålig på att uppdatera er.. Sorry..

Det har hänt mycket, man blir inte bättre direkt..Magen är riktigt skit, och nu har man åkt på körtelfeber, jag mår inte alls bra, jag har ont i hela min kropp, inte alls kul, är värre än mensvärk tom, ja ha bara lust att stå och skrika men det kan man inte göra som vuxen kvinna.
Jag vill bara krypa upp i ett hörn, och bara ligga o stor böla.

Men det kan man ju inte göra,  emil har vare ute mycket och kört nu, ja saknar honom så mycket så de finns inte.
Jag önskar att man hade varit friskare och haft orken och följa med honom mera... men men nu är de så här men det är inte alls kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0