Hej!

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att skriva och uppdatera mig i bloggen, förlåt för det, men det har bara vare lite väl mycket runt om mig, men så är det för alla.

Ngt nytt som skett på min front?

Knappt.. Magen är som den är men ja kämpar vidare, och vägrar att ge upp så enkelt är det, men när man blir sjuk med feber och så, är lite extra känslig suck..

Aja, nu börjar det att närma sig vår ute, och då gör de inte lättare heller*S* iom att man är allergisk som tjyvven så blir näsan full av skit på grund av det...

Snart stundar det ett otroligt mysigt bröllop att gå på den 7 maj, jag längtar jätte mycket, det sla bli så otroligt mysigt och gå på de tillsammans med min fina prins..

Mycke som hänt. Lilla tea kan gå, och hon som kanske inte skulle kunna gå, men nu kan hon det och det är helt underbart att se henne gå, mina ögon blir tår fyllda när ja ser henne. Fylls av en sådan varm känsla i kroppen när ja tittar på henne.

Apropå de. jeanette är en tjej kompis till mig, och jag tycker att hon är en så otroligt stark kvinna, hon uppfostrar en 1½ åring själv plus en som är snart 2 månader ensam, och jag har aldrig vare med om  en starkare tjej, du betyder mycket för mig nettan! älskar dej min fina vän! massa kramar till dig <3.

Aja de kommer mer här snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0