Orkar inte berätta mera!

Har dragit ett streck över allt det som har varit! Orkar inte berätta det, de flesta vet vad rör sig om ändå.

Onsdag ida, magen är jobbig, fick veta igår att jag har ett magsår som nästan är tre cm stort, och det är en svullnad så maten passerar inte ned till tarmen för det  sitter i anslutning till tarmen.

Torsdag nästa vecka så är det dags för att göra ett ultraljud på min lever, och få se vad det är för förändring. Klart jag är nervös, spec när läkarna inte talar om det för mig direkt att man hade en förändring utan man får veta det en månad senare ungefär.

Sedan om några veckor så är det väl dags för dem att kolla kalium nivån i kroppen min igen, känner att hjärtat slår dumt och har sig ibland och jag blir yr, det enda som ska hjälpa mig emot det är kalium tabletter.

Känner så här idag, jag vill ha min älskling för mig själv och göra något mysigt, vi har inte ens hunnit fira våran förlovning och det gör ont inuti, har inte ens hunnit vara på hotell och mysa tillsammans som vi ha pratat om, det gör ont i mig, det kommer massa i vägen hela tiden. Jag tycker inte alls om det.

Finns så mycket jag vill göra tillsammans med honom men det finns aldrig någon tid för det, hatar att tiden rinner iväg  så fort som den gör. Jag mår inte bra av det, det tär mig inuti.

Visst jag vet att mamma och pappa bryr sig om än och älskar mig jätte mycket, men allt tjat om att jag måste försöka få i mig något är jobbigt, jag försöker men ja rår inte för att de kommer upp, det är ju magens fel, och ja jag har testat det mesta. Det gör ju ont i mig med när jag inte får i mig någon mat, jag älskar ju mat, det är nog det bästa som finns. Jag älskar att laga mat, och hatar att jag inte kan smaka av den själv.

Önskar detta är över snart så jag får vara med min älskling och göra massa mys


Och en sak till jag saknar att köra truck

Kommentarer
Postat av: Din gubbe

Bra och inte se tillbaka på sånt som är e jobbigt. Nu ser vi frammåt:) vi får se det possitiva i livet, sätta upp och jobba mot nya mål vi vill uppnå. Saknar dig gumman! Ses snart, din gubbe

2010-01-29 @ 02:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0