DET ÄR MYCKET OCH BERÄTTA MEN DRAR NED ALLT TILL EN KORTARE FORM.

Dagen efter olas Och annas bröllop så vaknade jag ganska tidigt och upptäckte att jag hade en sisådär runt 35 sms på min mobil, och det var han, ja han linköpingsbon anders som han heter och hette, först ett sms som frågade hur världens finaste tjej mådde och några liknande sms efter det som ja elle rättare sagt en sisådär 10 st till, och sedan en massa mess som frågade om varför jag inte hade svarat, och sedan en del mess där han poängterade att han var orolig för att jag inte svarade på smsen han hade skickat,  messade tillbaka och talade om att jag hade vare på min brorsbröllop  och det är därför ja inte hade svarat, vill ju inte sitta med mobilen i högsta hugg när jag är på ett bröllop... och skickade iväg det.

Denna dag var det dags att åka hem, otto och jag åt god frukst på hotellet, sedan så packade vi ihop våra saker iom att vi skulle checka ut kl 12, efter vi hade checka ut så sprang vi på min bror utanför hotellet , pratade lite med honom, sedan åkte vi vidare till stället där bröllopsmottagningen hade hållts och sa hejdå till alla andra med, och sedan åkte vi ned till ett ställe och skulle bada en stund, men vi solade bara, jag vägrade dopa mig iom att det var så mycke alger där, så vi låg och solade en stund, och Otto hoppade i, sedan åkte vi hemåt,, kändes tråkigt men ändå samtidigt väldigt skönt.

När ja kom hem så vilade jag lite sedan åkte jag upp till lovsjön och grillade lite med jonas och patrik och miranda, sedan var det film tajm, senare åkte jag hem ien, och då hade ola och anna kommit, de skulle ju sova över för att det var på g ned till halmstad, hade svårt och sova denna natt, men lyckades ändå somna till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0