Morgon!

Idag är jag riktigt trött och riktigt sliten, ändå har jag gått upp, kan inte sova så varför ska man ligga kvar i sängen då?

Igår var jag hos läkaren och gjorde ny gastroskopi och sövdes och så, de tog nya prover på det här med hormonet, och jag fick en glädjande nyhet efter de hade kollat in hur magsårena såg ut, och de ha läkt, det är ärr som stramar nu och gör lite ont ibland, och anledningen till attt jag fortsätter att kräkas är att jag har jätte mycket luft i min mage som gör, så att gallan inte kan passera, och då skickas det och det jag har fått i mig upp ist, så jag fick en tablett för det, det liknar kolik ibland om man säger så. Så  igår kväll käkade jag en bakadpotatis med lite broccoli och smör och smörgåsgurka till, och efteråt så blev jag sugen på en drickyoghurt , men jag fick kräkas som en gris iaf:(

Så  jag lät sedan mage vila sig en bra stund, sedan tog jag  en kopp tee med lite flatbröd till så att den värsta hungern och värkern efter kräkningen la sig.

Nu sitter jag här, trött som ett ass, Vill inget annat än att krypa ned jämte älsklingen, men jag får panik av att bara ligga stilla med, fast egentligen vila är det jag behöver som allra mest, men det är som sagt skönare att vila framåt eftermiddagen.

Vi får se lite vad som händer idag, men jg tippar och hoppas på att det blir lugnt, men jag hatar att dagarna går så fort, jag gillar inte alls det, känns som massa saker bara kryper tätt inpå en och man blir bara mera och mera stressad,men jag har ju inget att stressa upp mig över egentligen, aja det blir nog bra till slut.

Helgen kommer bli mys, det är ju påsk:) Jag ser fram emot det riktigt mycket, massa mys med familjen och älsklingen, jag har ju sagt att jag ska gå på bilmässan, men vi få se, det får min kropp bestämma vad jag orkar med.


H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0