Känner

Jag känner så mycket inom mig som gör ont, magen och saknaden, men jag är glad att jag saknar, jag saknar någon så riktigt underbar. Jag trodde dock inte att man kan sakna så mycket som jag gör, men det kan man!!
Det finns ingen så underbar som du,mysig som du, perfekt som du,ja du är perfekt i mina ögon,du har ett hjärta av guld, ett ömt och varmt hjärta av guld.
Att jag ens kan få plats i det är helt otroligt,det gör mig så lycklig, glad,ja det gör mig allt, klart att det är jobbigt att sakna dig när det är nu man vill lägga armarna om dig och krama dig hårt och dra dig intill mig och pussa dig, gosa min näsa emot din, titta in i dina underbart fina ögon!! ÅH SÅ JAG LÄNGTAR DU ÄR SÅ UNDERBAR EMIL!!
<3ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT<3
min fina i somras som vilar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0