Misstro

Ska man behöva börja misstro läkare nu med??
Hade telefon tid igår, hon ringde aldrig.
Sedan hade ja telefontid idag mellan kl 10-12 och hon har inte ringt mig än heller.

Klart jag vill ha svar på mina prover, och få ett ordentligt svar på vad de kan göra för att hjälpa mig, kan det vara så svårt för dem att förstå det?

Jag är 23 år , jag ska inte behöva ha det så här, jag vill kunna göra massa saker och ha en ork i kroppen.

Sveriges läkarväsende är snart inget att ha längre, det kommer väl bli som det är i Usa till slut, att man måste ha dyra försäkringar m.m för att kunna få någon hjälp överhuvudtaget , ska de behöva bli så?
Det hoppas jag verkligen inte, då kommer man ju få åka till frankrike eller till Canada för att kunna få någon vettig hjälp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0