Morgontrött

Usch idag är jag trött, vaknade kl 10 imorse, men jag tvingade mig själv att somna om, sedan vaknade jag vid kl halv tolv, tror jag är förkyld, känns lite i halsen och kroppen så vi får väl se hur utslagen man blir. Det är tomt att vakna upp när inte Emil ligger jämte, det är jätte ensamt.Saknar min prins och en dag närmre nu tills vi ses.

När jag gick ned och satte mig ida så satt min stora syster i köket, och då visade det sig att hennes skola har blivit inställd pga att det var risk för att taket skulle rasa in på skolan,dom kunde inte garantera deras säkerhet.

Det är otäckt när det blir så här av vädret, jag orkar inte med mera snö, folk får ju lida av det, natten tills igår så var det-25 grader ute, och det är något fel på den bussen som Emil kör, så de hade även -25 inne i bussen. Folk kunde ju frysa ihjäl om inte de höll sig vakna, detta är helt sjukt, kallaste och snöigaste vintern på länge.

Kunde ju vara måttligt ist som det var för ett år sedan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0