Onsdag

Idag har jag inte gjort så där mycket, följde med pappa och handlade till farfar en sväng, sedan åkte vi ut till honom.

Farfar var i full rulle med att grädda plättar, men jag fick ta över för han var tvungen att göra en annan sak, så jag hoppade gärna in och stekte plättar.

Sedan så har jag bara suttit och hållit på med min matblogg idag, det är riktigt kul att sitta och ge ut av alla recept man har. Visa är inte ens vanliga recept som en vanlig svensson har hemma.

Nu är det snart 2 dygn bara tills jag får krama om min prins, jag längtar så de finns inte, önskar bara att tiden kunde gå fortare. Jag saknar honom så mycket , finns knappt ord för hur mycket jag saknar honom.

Önskar på något sätt att det fanns andra sätt man kunde visa en person att man älskar honom.
Åhh jag längtar så det pirar i hela min kropp..

Imorgon så ska jag följa med Helén och Linda till Anna för att kolla på hennes son Oskar, det ska bli så mysigt att få se de lilla knytet äntligen.
Något kul måste man ju ändå försöka unna sig fast man är sjukskriven och mår skit, har bara sett Oskar på kort, men sötare bebis får man leta efter.

Sedan framför allt att få träffa Linda,Helén och Anna ska bli riktigt trevligt, det var ju så länge sedan. Linda ha ja inte sett sedan första januari och Anna har jag inte träffat sedan somras.

Helén var gullig och kom och hälsade på mig på sjukhuset för snart 3 veckor sedan, det uppskattade jag otroligt mycket.

Generellt sätt önskar jag att det var Fredag kväll nu så jag fick krama om och ge Emil en puss , och kunna somna med honom nära...

Det är väl dags för mig att göra lite varm mjölk och skorpor nu.


Kommentarer
Postat av: Anna

ser fram emot att du/ni kommer idag.. :)



Ska bli så härligt att prata lite tjejsnack som bara vi kan.



kramar

2010-02-25 @ 08:16:03
URL: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0