Snart

Nu är det måndag, och om ca fyra dagar så får jag hoppa in i min älsklings famn och krama om honom riktigt hårt, jag längtar tok mycket, det kommer bli så underbart mysigt!! Emil är lyckan i mitt liv, är man lite nere eller riktigt deprimerad så försöker han liva upp en genom att göra sig till och hitta på en massa dumheter:) Jag älskar det med honom, ta denna bilden ,spana in hans sockar, han drog upp dem så för att retas med sin bror! Åh han är så underbar! Han gör mig glad bara genom att tänka på honom och  hur han är som människa, ni som inte har träffat honom än, måste verkligen det, då förstår ni hur bra jag har det med prinsen i mitt liv.
Förresten jag ska öppna upp en ny blogg, om mat och med massa olika matrecept och bakrecept så va på vakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0