HJÄLP. PANIK

Vad fan ska man ta sig till vikten bara fortsätter och rasar och dessutom ha man fått kolik på köpet, jag förstår hur barn känner sig när man får så där otroligt ont i magen, tycker verkligen synd om de små.

 Önskar att vikten va högfre än vad den är, väger bara 42,5 kg nu:( Va och handlade på Willys med mamma och pappa och Emil idag, och helt plötsligt på vägen ut så fick jag så där otroligt panik ont i magen igen, och all min kraft försvann igen. Emil fick bära mig till bilen för att jag inte orkade, min kraft idag ha varit alldeles kass, och min mage har gjort så ont:( Gör ont nere vid livmoder och skit, man ser  hur tarmar m.m rör sig:( Det känns inte alls upppiggande.

Jag hoppas att de blir bättre, jag vill kunna känna mig normal ngn gång. Min bror tyckte igår att jag såg hemsk ut, och jag förstår honom mycket väl vad han menar, men tyvärr så är det inget jag kan göra åt, de enda positiva e att jag får i mig lite skorpor på dagen med nu och en rostemacka på kvällen.

Jag hoppas att denna jobbiga dag är vändpunkten för mig och att de börjar gå bättre..... Jag längtar till måndag, emil och jag ska till helsinborg och bo på hotell och mysa.

Önskar att man kunde få ta sig en mysig liten hotell frukost med min älskling då:) SNÄLLA HÅLL TUMMARNA FÖR DET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0