Låååååång dag:(

Nu är jag hemkommen ifrån västervik, hara varit där idag tillsammans med min älskling, och min mor för att hälsa på mormor som ligger inne på grund av en opererad höft, det var en otroligt lång dag, har fått veta massa skit som min mormor ha råkat ut för tack vare min morbror. tills jag vet mer så tänker jag inte berätta så mycket om det.

Trodde även att läkaren skulle ringa idag, för sköterskan sa att hon skulle säga till honom att han va tvungen att ringa , men han hade opererationsdag ida med, men ändå kan man inte ta sig tid att ringa till en tjej som är 23 år och inte mår bra?

Vill inte ha det så här längre.

Emil sa inte en så smidig grej ikväll som sårade mig med:( Men det var bara för att han är orolig, och råkade säga det på fel sätt...

Älskar dig gubben över allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0